Fietsen

Kleding en sponsoren

De nieuwe wielerkleding, met op de pakken de namen van de hoofdsponsor Koelhuis Plus uit Bergschenhoek en de mede sponsoren paprikatelers Ard Ammerlaan en Arthur Zwinkels, en Remco Cycle Service.

De winkel van Lorini is niet open. Zie ook hoofdpage van de site.

Fietsprogramma 2017
Fietsprogramma van 2017 voor senioren, junioren en oudere pupillen.

Start Fietsprogramma 2017
  • Zondag 2 april senioren: om 8.30 verzamelen bij de Sneeuwbal
  • Dinsdag 4 april senioren: om 18.30 verzamelen bij de Sneeuwbal. Begin mei wordt het aanvangstijdstip 19.00 uur;
  • Donderdag 20 april junioren en oudere pupillen: om 19.00 uur bij de Sneeuwbal.

Trainingstijden 2017
  • Elke zondag  vanaf 2 april om 8.30 verzamelen bij de Sneeuwbal
  • Elke dinsdag vanaf 4 april om 18.30 verzamelen bij de Sneeuwbal. Begin mei wordt het aanvangstijdstip 19.00 uur
  • Elke donderdag vanaf 20 april junioren en oudere pupillen: om 19.00 uur bij de Sneeuwbal.
Veiligheid en Noodcontact
Uit veiligheidsoogpunt willen wij graag weten wie we kunnen waarschuwen bij een eventueel incident. Trainers en bestuur weten vaak niet wie als eerste gewaarschuwd dient te worden en op welk telefoonnummer die persoon bereikbaar is. Vaak hebben wij wel het mobiele nummer van het lid zelf, maar niet van degene die gewaarschuwd dient te worden. Via het beveiligde gedeelte van de site kun je dit als volgt invullen: Klik op Ledenadministratie, vervolgens op Mijn Gegevens en daarna op Noodcontact. Wij zullen een soort id-kaartje laten maken waar deze gegevens opstaan. Dit kaartje dien je als sporter altijd bij je te hebben.
Veilig fietsen in groepsverband

Ongevallenverzekering

In verband met de registratie van onze fietsers voor o.a. de ongevallen verzekering verzoekt het bestuur dringend je aan te melden dat je aan fietsen deelneemt of gaat deelnemen in de de loop van het seizoen. Dit kan met een mail naar Frans van Meggelen.
Indien je nieuwe fietskleding bestelt hebt is deze aanmelding niet meer noodzakelijk. Je staat dan al geregistreerd als fietser.

Kees de Jong (vz) .
Totaal aantal bezoekers 3709 | Laatste Update 7-5-2017 12:02:39