Contributie

Administratief lid € 15,00 per jaar
Inschrijfkosten € 10,00 éénmalig
Koek & Zopie sponsor €   7,50 vrijwillige bijdrage

De gemeente Lansingerland is aangesloten bij het Jeugdsportfonds. Dit geeft in bepaalde situaties een tegemoetkoming in de kosten van het sporten. Zie hiervoor: www.jeugdsportfonds.nl

Als lid kunt u:
In de winter deelnemen aan de schaatstrainingen. De kosten en trainingstijden van de diverse groepen op de beide schaatsbanen worden jaarlijks in de documenten informatie schaatsseizoen en inschrijfformulier vermeld. Voor vragen over het Inschrijfformulier kunt u contact opnemen met de ledenadministratie (evt ook telefonisch 010-5219602).

Van april t/m september deelnemen aan de inline-skatetraining op maandagavond 18.30 - 19.30 uur of van 19.45 - 20.45 uur bij wielervereniging AHOY aan de Doenkade; de fietstrainingen op dinsdagavond (junioren en senioren), zondagmorgen (junioren en senioren), donderdagavond (pupillen en junioren) en de SummerKids op woensdag. Vanaf half augustus zal gedurende 6 weken voor het schaatsen er een coördinatietraining gegeven worden op elke woensdagavond.

Alle trainingen (behalve het schaatsen en inline-skaten) starten bij ons clubhuis “De Sneeuwbal”, Langevaart 17 te Bleiswijk.
De bedragen voor contributie en baanpassen worden geïncasseerd via een doorlopende automatische incasso. Dit geldt ook voor overige activiteiten waarvoor je je aanmeldt en een bijdrage is verschuldigd. Bij wijziging van uw IBAN nummer vragen wij je dit direct door te geven via de site aan penningmeester (Ledenadministratie --->  Mijn gegevens).

Proeflessen

Proberen? Je kan met een 4 rittenkaart gratis schaatsen*. Op zaterdagmiddag en woensdagavond (t/m 12 jaar) gediplomeerde enthousiaste jeugdtrainers die met sport en spel jou (nog) beter leren schaatsen in SilverDome te Zoetermeer. Meld je nu aan bij:

*De eerste 40 aanmelders per seizoen kunnen gratis meedoen, daarna kost het €20,-- voor 4 keer schaatsen inclusief schaatsenhuur & clubjasje in bruikleen.

Totaal aantal bezoekers 4039 | Laatste Update 6-4-2017 09:17:47