Koek & Zopie actie

Het Koek & Zopie fonds, ontstaan vanuit ons beleidsplan ter dekking van kosten eigen bijdrage bij het aanleggen van een inline-skatebaan. De jaarlijkse bijdrage van € 7,50 wordt rond 1 december ingehouden met een aan de vereniging verstrekte machtiging. Bij de aanvraag van baanpassen voor het nieuwe seizoen zal ook een aanmeldingsformulier worden meegezonden.
Skeet in werking

U kunt met de sponsorkaart een consumptie verkrijgen bij onze KOEK & ZOPIE keet indien op de Rottemeren weer georganiseerde tochten worden geschaatst. Als er de komende winter geen tochten zijn op de Rottemeren, kunt u vanaf maart 2017 gratis een ijsje afhalen bij de op de kaart vermelde adressen in Bleiswijk en Berkel en Rodenrijs.
Ook dit jaar ontvangt u extra, tegen inlevering van de ontvangen bon, bij aankoop van 1 blik erwtensoep een tweede blik geheel gratis bij PLUS Koelhuis in Bergschenhoek als dank voor uw jaarlijkse sponsoring.
Vanuit onze oude vereniging IJsclub Bleiswijk zijn wij de afgelopen jaren flink gegroeid. Bleiswijk maakt sinds 1 januari 2007 deel uit van de gemeente Lansingerland, waartoe ook de kernen Bergschenhoek en Berkel-Rodenrijs behoren. De schaatsvereniging is niet alleen in de winter actief maar ook in de zomer. In 2005 is een beleidsplan geschreven, waarin een aantal doelen is beschreven die wij komende jaren willen realiseren.

Onze hoofddoelen zijn:
  • Realiseren van een inline-skatebaan waar onze leden in de zomer op kunnen inline-skaten.
  • Opzetten van een technisch beleidsplan met daarin sportieve doelen voor alle leden van de ijsclub;
  • Behouden van de verenigingswaarden (gezelligheid, informele sfeer, hoge opkomst bij trainingen, betrokken leden).
Zeker om de eerste 2 doelen te realiseren is het noodzakelijk dat er een gezonde financiele basis is. Hiertoe is een fonds in het leven geroepen, het zogenaamde Koek en Zopie fonds. Dit fonds heeft tot doel financiele middelen te verwerven, om bovengenoemde doelen realiseerbaar te maken.
Inmiddels telt het fonds een paar honderd leden en enkele tientallen bedrijven die zich aan het fonds verbonden hebben als zogenaamde Koek- en Zopiesponsor. Dit is een uniek sponsorschap, waarbij je als deelnemer als tegenpresatie een sponsorkaart krijgt, waarbij je bij aanmelding als sponsorlid een rookworst krijgt, indien er ijs ligt op de Rotte kunt u tegen inlevering van deze kaart warme chocolademelk, erwtensoep of broodje warme worst krijgen. Indien er geen ijs komt, kunt u dit 's zomers goed maken door een ijsje af te halen bij de plaatselijke snackbar.

Hoe word ik Koek & Zopie Sponsor

Wilt u onze doelen ook ondersteunen, wordt dan Koek en Zopie sponsor van de Schaatsvereniging Lansingerland. Voor slechtst € 7,50 per jaar bent u al sponsor en ontvangt u als tegenprestatie onze unieke sponsorkaart. Voor de bedrijven is de bijdrage € 35,00, men ontvangt dan bij natuurijs en Koek & Zopie activiteiten gratis deelnamekaarten voor de toertocht over de Rottemeren. Stuurt u een mailtje naar onze penningmeester Aad van Kleef en hij stuurt u een aanmeldingsformulier.
Deze actie is alleen mogelijk dankzij onze fantastische Koek- en Zopie sponsoren:
  Kwalitaria 't Pleintje
De Gastronoom Berkel & Rodenrijs