Clubkleding

De clubkleding wordt geleverd door Lorini Sports – Huisjes Sportswear BV.
Minimaal 3 x per jaar worden de leden in de gelegenheid gesteld om kleding aan te schaffen via de webshop van Lorini, speciaal ingericht voor onze leden.
Alle leden ontvangen tijdig een email wanneer de webshop is geopend.

Kleding algemeen

Voor een juiste maatvoering kan je gebruik maken van de maattabellen van Lorini Sports.
Natuurlijk kan je ook nog contact opnemen met Lorini over de maat en speciale wensen m.b.t. de maat.

Schaatskleding

Neo-senioren, pupillen en junioren
Ze komen in aanmerking voor clubkleding, welke in bruikleen wordt verstrekt. De kleding bestaat uit een schaatsjack en schaatsbroek en voor die jeugdleden die aan wedstrijdschaatsen deelnemen een wedstrijdpak. Zij krijgen een bruikleenovereenkomst na ontvangst van de kleding. Bij beëindiging van het lidmaatschap dient de kleding direct te worden ingeleverd. Ieder seizoen ontvangen deze leden bericht over het passen en omruilen van kleding, dit vindt bij de aanvang van het schaatsseizoen plaats. De neo-senioren, pupillen en jeugdleden dienen zowel tijdens schaatstrainingen als -wedstrijden de door de Schaatsvereniging Lansingerland verstrekte kleding volgens het kledingreglement te dragen.

Beheer kleding jeugd: Nel Kleijweg, tel: 06-43270393

Senioren en masters
Voor deze categorieën  is er een goed aanbod aan schaatskleding en wedstrijdkleding volgens het kledingreglement van de Schaatsvereniging Lansingerland. Minimaal 3 x per jaar worden leden in de gelegenheid gesteld om kleding online aan te schaffen bij onze leverancier. Alle leden ontvangen tijdig een e-mail wanneer de webshop is geopend.

Alle voorbeelden van schaatskleding zijn altijd beschikbaar via http://svlansingerland.lorini-sports.com/:

++ Schaatskleding In onze voorraad worden in voorkomende gevallen via Vraag & aanbod op onze site voor aantrekkelijke prijzen te koop aangeboden.

Kleding voor inline-skaten

Naast onze schaatskleding kunnen leden ook de inline-skate kleding van de vereniging bestellen via de webshop. Dit geldt voor alle leden, er wordt geen inline-skate kleding in bruikleen verstrekt aan de jeugdleden.
De webshop gaat open na een mededeling hieromtrent.

Fietskleding

Tenslotte kan men via de webshop de huidige fietskleding bestellen. De nieuwe fietskleding, met op de pakken de namen van de hoofdsponsor Koelhuis Plus uit Bergschenhoek en de mede sponsoren paprikatelers Ard Ammerlaan en Arthur Zwinkels, en Remco Cycle Service
De webshop gaat open na een mededeling hieromtrent.

Totaal aantal bezoekers 5561 | Laatste Update 12-1-2017 22:51:36